Sunday, February 23, 2014

וארקלה אוף סיזן

לקח לי קצת זמן להבין למה כל כך נעים לי בוארקלה, למרות שכל הנסיעה לשם הרגשתי רגשות מעורבים (ראה פוסט קודם).
החוף הראשי היה כל כך שקט ורחב, המסעדות והטיילת לגמרי נינוחים, הקהל אמנם היה 100% תיירים, אבל כמעט ולא נשמעה השפה העברית.
הסיבה העיקרית הייתה שהגעתי ממש בסוף העונה. סוג של אוף סיזן. 



בכל בוקר קמתי מוקדם, אכלתי קורנפלקס עם חלב במטבח של ההום-סטיי השקט שלי, הכנתי קפה קר גדול וישבתי בחדרי לחלון גדול שפונה לגינה גדולה וירוקה עם שפיריות קטנות. שמתי לי מוסיקה ברקע וכתבתי שעות.



כשהגיעו השעות החמות יצאתי לשתות קפה קר ענקי והכי טעים בחוף על הצוק שמשקיף על החוף בקומה השניה של הjuice shake. איכשהו תמיד הייתה נפתחת שם ישיבה גדולה של חברים שהכרתי בחוף.

כבר בבוקר הראשון הלכתי לבדוק את החוף השחור. חוף שכולו חול שחור. זה מוזר ומגניב בטירוף. פגשתי שם חבר צרפתי שהכרתי בניל והעלנו זכרונות.



כשחזרתי לטיילת, פתאום זיהיתי את תום, חבר שהכרתי בהאבלוק. לא ידעתי ממה אני מופתעת יותר, מהעובדה שזיהיתי אותו מרחוק בלי משקפיים או מהעובדה שאני פוגשת ישראלי בעיירת הנופש האירופאית הזאת.
בהאבלוק הוא טייל עם עדי, החברה שלו אותה הכיר בטיול, ואחרי שהיא חזרה הביתה הוא פגש את אחיו, בן, שגם מטייל בהודו.
ביליתי עם תום ובן שעות. הם אחים מצחיקים ושטותניקיים, ממש כמו אחותי גל ואני. זה גרם לי להתגעגע אליה כל כך. לרצות לטייל איתה גם. אחותי הקטנה היא החברה הכי טובה שלי בעולם והיא מהממת. לא רק ביופייה, אלא גם באופי המדהים והבגרות המטורפת שלה. היא בהחלט הבן אדם היחידי בעולם שאני יודעת בוודאות שאוכל לטייל איתו שנה שלמה מסביב לעולם, ולרגע לא יהיה לי משעמם, ולרגע לא ימאס לי ממנה. 



הגלים בוארקלה לא ממש היו גלישים, אז על שיעורי גלישה ויתרתי. יותר מזה, גם הרגל עדיין כאבה לי מאז בית הסירה באלפי, אז החלטתי לשחרר קצת, ולתת לגוף שלי קצת מנוחה, בכל זאת בקרוב מאוד אגיע לסרי לנקה ושם אני מתוכננת לפגוש את אמא ולעשות סדנה של יוגה ומדיטציה וארצה לתרגל יוגה בכל בוקר.
זה היה קצת מבאס, בתור מכורה כבדה לסרטונין שכמותי, בגלל כל שיעורי היוגה הזמינים בסביבה, ובעיקר כי על הגג של ההום סטיי שלי יש בכל בוקר שיעורי יוגה (לפחות אלו היו שיעורי איינגר, סגנון שבשבילי הוא קצת סטטי מידי, אז קצת פחות התבאסתי).



פיליפו, המורה האיטלקי ליוגה בהום סטיי שבו שהיתי, מעביר גם בכל יום בשעות הצהריים קורס מסאז׳ תאילנדי. בחלק התיאורתי של השיעור, 30 דקות בכל תחילת שיעור, פיליפו מסביר ומציג על מודל.
התמזל מזלי וקיבלתי מסאז׳ תאילנדי בחינם! זה היה מדהים, בעיקר בגלל הרגל הכואבת...



No comments:

Post a Comment

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS